vi hade ett samtal

Ibland behöver man ha ett pepp-talk med sig själv alltså!
Gick omkring större delen av dagen o kände att ingenting löser ju sig över att man "går ner sig". Så efter lite samtal med klasskompisar, J och efter att ha läst de fina komentarerna på bloggen (tack!) så hade jag ett eget pepp-talk med mig själv, sen gick jag o träna o solade. Tänk om nån hade filmat mig när jag stog där inne på toa o pratade till mig själv!
Man får ut rätt mycket av att träna när det är nått som tynger en, man tar liksom i lite extra. Imån kommer jag garanterat klaga över träingsvärk.

Allt känns så mycket lättare, det liksom försvann stegvis under dagen. Som jag skrev igår nittionio dagar av hundra vet jag att jag kan ALLT!

Nu ska jag duscha medans maten är i ugnen, sen väntar en timmes plugg - deyt har jag lovat mig själv att jag ska göra innan jag lägger mig.

Ha det kalas!

* * *

Hur vet du hur du alltid ska få mig på bättre humör o andra tankar?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Åh! Du får lära mig hur man gör!

2009-02-04 @ 00:12:18
URL: http://vitatisdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-02-04 @ 08:49:45
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Martina

glöm den förra kommentaren, jag skriver faktiskt under med mitt namn ;)



Jag hoppas att du känner dig peppad nu M2. Vi behöver den positiva martina här så vi kan hjälpa varandra i upp och nergångar. Men vet du? Allt kommer lösa sig!! :)

Kramar på dig!

2009-02-04 @ 08:51:17
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0