"tjejsnus" och "tjejchoklad"

Nyss hemkommen från myskväll med två snyggingar!
Synd att BFF åker på onsdag, blir så stressigt att ses så mycket som man vill, man har ju skolan o vovven att tänka på. Men, hoppas jag kan få övertalat pojkarna om sovmorgon på onsdag så kan jag va med o äta mysfrukost!


Jag o bejbsen gör vårt bästa för att bli bra på kort, för lite drygt ett år sen.

Idag va jag o pojkarna (min studiegrupp alltså) i Mölndal på Willys huvudkontor o pratade med en kille där som arbetar med att lägga upp Willys butikerna. Grymt kul och givande!
Fick till och med se massa grejer som vi inte fick skriva om i rapporten, mycket kul, älskar inside information!
Okej, riktigt så hemligt va det inte. I övrigt pratade vi om Willys framtid, köttfärsskandalen, mat e-handel och så fick vi svära en ed: "Vi ska alltid handla på Willys!" Haha, nej, det gjorde vi inte. Men fick reda på massa kul om deras egna varumärke. Ska bli inressant att höra om ICAs egna varumärke med.

Hur som hellst, fick varuprov på snus, sånn där mocca, så nu sitter jag här o snusar mint-snus och undrar varför man inte snusar mini istället o med smak. Mycket sötare burkar med! Äter lite Premium choklad med hallonsmak också, såhär vid läggdags. Säkert nyttigt!

Nu blir det Samantha Who? och sen sova!

På torsdag kommer en annan bejb till stan!
Lillsyrran!! Wiiiie!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Marie

hihi Det är ju min snus ju...!!

2009-02-17 @ 09:57:48
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0