sen brunch

Vaknade ganska sent idag och gick upp runt halv elva. Har en dålig vana att jag kämpar emot mig själv att vara vaken om inte J är hemma och jag vet att han ska komma hem. Antar att jag tror att det ska hända nått när han går hem. Dock hade J fått göra precis som igår; stänga av datorn och ta av mig glasögonen, när han kom hem.

Pyste ner på stan en snabbis och köpte nya vinterstövlar. Mina budget stövlar/bots för ca 500 kr från Din Sko höll inte vintern ut, måttligt irriterande. Funderar på att gå ner o reklamera dom, jag har ju trots allt rätt till det. Dom är ju bara ca 4 månader gamla och dom ska väll ändå hålla mer än så. Okej att jag använt dom mycket, men ska man går barfota varannan dag för att dom ska hålla liksom? Har ju ändå haft två par andra skor jag använt under denna tiden. Får väll se om jag orkar vara en irriterande konsument.
Vad skulle ni gjort, hela undersulan har liksom delat sig på mitten?


Köptes den 25/9 -08 - ska man låta bli att reklamera för att en sko är billig?

Mina nya stövlar är inga budget-skor iaf, dom här ska f-n hålla!
Kostade dock samma som dom andra, men det är äkta skin och dom har kostat 1500:- Det är väll vad man kan kalla ett klipp?

Nya och fina

Va även inne en sväng på systemet, köpte två flaskor vitt vin. En är till värdinnan ikväll - hon har gjort om sin lägenhet och drack vid ett kris-tillfälle (fanns inget annat att dricka med alkohol i) upp sin sjukt snygga inflyttnings-vinflaska hon fick av mig o J för massa år sen. Därav en ny, den är dock inte lika snygg. Men ändå rätt så.
Den andra ska jag o J ha nästa helg.


Serie-vin

Efter en snabbis på ICA med fem miljoner andra Varbergsbor som inte planerat mat för helgen så kom jag äntligen hem och började göra den utlovade mys-frukosten. Vid det här laget blev det snarare en brunch. Men det blev jättegott! Tjocka pannkakor med blåbär i, rostmacka med ost o skogsbärs-marmelad, juice (som J anser att man kan stava: jos) och kaffe såklart! Massa gott!


Blåbärspannkakor

Ha en fin lördag - som jag antar kommer gå i melodifestivalens tecken!

Kommentarer
Postat av: martina

De där pannkakorna såg inte helt fel ut. Men jag gorde pannkakor innan i eftermiddag. åt det med glass och blåbär, inte så dumt heller :)

2009-02-07 @ 15:58:53
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hej bästis! för det första, mina stövlar gjorde likadant förra året, och på wedins sa dom att de gick bra att reklamera, tyvärr hade mamma redan slängt dom då. Men jag tycker du ska gå in med dom! För det andra älskar jag det serie vinet, asgott, det är min nya favvis, när jag kostar på mig lite dvs ;) Det är ju fakiskt inte billigt som californina white, men ibland ska man inte snåla. Puss på dig

2009-02-07 @ 22:00:13
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hej bästis! för det första, mina stövlar gjorde likadant förra året, och på wedins sa dom att de gick bra att reklamera, tyvärr hade mamma redan slängt dom då. Men jag tycker du ska gå in med dom! För det andra älskar jag det serie vinet, asgott, det är min nya favvis, när jag kostar på mig lite dvs ;) Det är ju fakiskt inte billigt som californina white, men ibland ska man inte snåla. Puss på dig

2009-02-07 @ 22:01:33
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, det var ja som svarade ja på den för att du skulle fundera, hahahhaha!! =)

Men jag hade samma också :S

2009-02-08 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0