lite lagom...

... med ångest!
Shit alltså vad skolan ger mig ångest för tillfället. Högst upp på listan hamnar väll tentan i morgon. I övrigt är det så mycket att det är svårt att värdera vilket man ska börja men, vilket man ska göra halvhjärtat (är det inte tragiskt?) och i vilken grad man ska göra saker. När det är så här mycket så presterar man ju inte sitt bästa villjag påstå, just nu känner jag att jag bara vill lägga mig på en G nivå, för att göra allt till mitt yttersta skulle betyda att jag inte skulle ha nån fritid oh sen sova 4 timmar per natt.

Men, jag har bestämt mig, tentan imån ska jag fan i mig besegra.

Dagen idag kommer fortsätta med rabblande och intryckande och repeterande så att jag klarar den!

Tack Lill-M för igår - du hade så rätt så rätt!

Oh, alla hjärtans dag på lördag! Hur ska ni spendera denna dag i kärlekens tecken?
Jag o J brukar inte fira denna afton sådär makalöst mycket, det brukar vara en vanlig myskväll 
I år blir den dock lite speciell, det är inte ofta man får fira alla hjärtans dag med två av sina älsklingar (och som J sa: "Det är inte ofta man får fira alla hjärtans dag med två snygga tjejer!"
Igår när Varbergs Posten kom så var det sånna där små alla hjärtansdag hälsningar i den o jag sa till J:
"-Åh har du satt in en sånn här till mig?" (var ganska övertygad om att så inte var fallet)
"-Nej jag glömde det men jag satte in en till M!" (Är han inte för söt? Dock hittade jag inte annonsen...)
På vårt alla hjärtansdag schema för kvällen står:
- Tre rätters middag för tre
- Melodifestivalen (helloo, kan det BLI mer perfekt?)
- Tv-spels turnering (J ska slå M i Tiger Woods eller nått, antar att det är vid denna tiden på kvällen som jag kommer pimpla som mest vin. Efter det blir det säkerligen både Guitar Hero och Mario Party)



Nej, tenta-plugg va det ja!

Ha det kalas

Kommentarer
Postat av: Mallan

åh det ska bli så himla mysigt tycker jag. jag ska be mamma spara varbergs posten så ska jag leta upp min alla hjärtans dag hälsning! haha! Love you girlie

2009-02-12 @ 14:48:37
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jag vill också va med o spela spel :(

2009-02-12 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0