godmorgon

Oj, va trött jag var igår! Riktigt lång dag, med bara 5 timmars sömn i kroppen: Var i skolan 7.45, kom därifrån strax innan 15.00 för intervju om kommande Coop i Varberg. (Gud den här stan växer ju bara så det knakar!)  Blev ett relativt långt möte, men inte för det ointressant. Min kära gruppmedlem fick så snällt köra hem mig till pappa, en hund got to do what a hund got to do så att säga. Chilli blev överlycklig över att vi kom iaf. Sen satte vi oss ner alla tre (trötta som få) och skrev ner fråga-svar, fråga-svar, allt för att underlätta in för imån. Blev bara en liten dag på si-sådär 10-11 timmar med plugg. Saknar 7-8 timmars dagarna!
Satte mig vi datorn efter ett lättare mellanmål och skulle börja tenta plugga - ibland har man bara för höga tankar om sig själv. Tog fram ett dokument, började skriva, och efter att jag nickat till 3 ggr framför dataskärmen bestämde jag mig, nu blir det läggdags. Klockan 20.15 tog jag med mig datorn upp till mitt gamla flickrum, satte i en dvd med Summerland från typ 2004 eller nått, såg ett avsnitt, ringde o sa godnatt till min fina J. Sen somnade jag o Chilli. Någon fick dessutom sova i sängen, orkade inte köra på diceplinen igår. Det lär jag ju iofs få äta upp, men men. Vakna klockan 6, klarvaken. Och här sitter jag nu. Börjar om 2h!

* * *

Lillasyster va ju hemma i helgen, hon åkte "hem" igår. Alltid kul att träffa henne!
- Blev som sagt mycket middagar, fredag hos mamma med sambo. Mycket trevligt!
Jag erbjöd mig att jag o J kunde ta över deras lägenhet ifall de skulle råka bli multimiljönärer och köpa ett hus istället. Känner att man får ju ställa upp! Lillasyster satt hela middagen och berättade hur gott det var att äta mat som andra hade lagat.
- Lördag-dag spenderades hos farmor och farfar - kul att träffa hela den delen av släkten, blir ju inte speciellt ofta, så det va kul!
- Lördag-kväll blev det middag i Kulla och firande av pappa (vilket till viss del hade firats på dagen med). Lillasyster satt tyst hela middagen, med undantag från att berätta hur gott det var med mat, vilket hon gjorde typ 10 ggr.
Sen blev det givetvuis melodifestivalen, alla hejade självklart på EMD (för att deras låt va klart bäst!)
J hade grabbkväll i Ullared med badtunna o grejer och skulle sen köra i snöstormen hem.
Ush, jobbigt att vara orolig! Men det tar ju sin lilla tid att köra i 40 på dom vägarna. Säger som A brukar säga till pappa: Tänk på att du har någon som väntar på dig! Ja, är inte dom orden anledning nog att köra sakta och försiktigt i sånt väder så vet jag inte vad,
- Söndagen blev lugn, sov länge och sen åkte jag o lillasyster med grannen på Innebandy i Skene. Hemmamatch på bortaplan kan man säga. Kul va det, men inte en så jätterolig match kanske.

Imåndags va lillasyster på jobbintervju och gissa vad - hon fick det! Det firade vi med pompa och ståt med att laga vårrullar, ris med sötsur sås och till det en coca cola. Systrarna B vet minsann hur man firar!
Låg o pratade fram till klockan ett efter att vi tittat igenom tre vhs band från att vi var små. Trevligt!

Nu blir det till att göra sig iordning för skolan!

Idag ska jag på dejt med J - vi ska träffas o luncha klockan 12.
Saknar när jag inte kan träffa honom hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas dejten gick bra idag! ni e så söta...

Här e det kallt...men snart blir det varmt säger dom...får hoppas på det! kraaam

2009-02-25 @ 14:25:33
Postat av: Caroline

YEAH, go Danny eller jag menar E.M.D. ;)

2009-02-25 @ 22:55:11
URL: http://ecarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0