då va det februari

Sitter här på Js sida av sängen, med Js svarta mega stora laptop i knät och väntar på att en den mellersta av systrarna E ska anlända. Då blir det kaffe och Staoil-bulle. Vilket fint väder det är - skam att man inte tagit sig ut mer än till soptunnan o tillbaka idag.

Gårdagen spenderades med lite plugg (minimalt iofs med tanke på att det är tenta om två veckor), fika hos farmor o farfar med bildvisning från resan o firande (cherry efter kaffet) för att de äntligen fått sålt lägenheten, middag med J, ensamkväll med ett glas rött, körslaget och en film. En lördag som kändes väldigt bra!

J spenderade sin kväll tillsammans med några killkompisar. Bastning med öl och sen tv-spl o öl. Låter det inte härligt?

Chaos Theory igår (rekomenderas) och The curius case of Benjamin Buttum på bio ikväll med den bäste!

Nu kom det nån här!

Ha det kalas! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

The curius case of Benjamin Buttum är en riktigt bra film som jag verkligen rekomenderar, man behöver inte ens något godis för den är så fängslande! Åhh , mums! Jag satt hemma igårkväll och redigerade bilder och lyssnade på musik, det var helt underbart, bara vara själv, åååh!=)

2009-02-01 @ 17:04:37
Postat av: Johanna

Jag længtar tills du kommer och hælsar på, haha! Men først hem till vbg, blir fint de med =)

2009-02-02 @ 07:53:51
Postat av: Mallan

EY! Du får inte sluta kommentera i min blogg. det är nämligen ingen annan som gör det så jag behöver dig :)

2009-02-02 @ 14:01:24
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0