allt har sitt slut

Ja, allt har väll sitt slut nånstans, men inte trodde jag tt vi skulle sluta på samanlagt 45 sidor från framsida till sista bilagan på vår uppsats om trend- och omvärldsanalyser inom livsmedelsbranschen. Vi är dock sjukt nöjda med resultatet!

Klarade ex-jobbstentan med råge! 159/200 - mycket glad, 100 var G!

Pojkarna i min grupp sitter nu och pillar med allt sånt där tråkigt som att ordna med sidbrytningar och rubriker, innehållsförteckning o skit. Min briljans har haft fokus på annat, så att säga!

Snart helg! Underbart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill ha det här nuuu! Ska bli kul att du kommer snart btw, bara två veckor typ :O omfg. Gött med tentan btw :D

2009-02-27 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0