alla hjärtansdag med J & BFF

Formen idag har ju kanske inte vart den optimala, men ändå inte det värsta tänkbara med tanke på att 3 flaksor vin, 12 öl och ½ flaska bacardi slank ner som att det var saft igår. J har legat i fosterställning nästan hela dagen, stackarn.

Hur som hellst - vi hade riktigt kul igår!
BFF dök upp runt klockan sex, vi korkade upp en flaska vitt vin och högg in på den trerätters långa middagen som jag planerat in i minsta detalj.

Alla hjärtansdag menyn
Förrätt:
Räkor, avokado och en aiolivariant.
Huvudrätt: Klyftpotatis med kycklingfilé i en gräddig sås med champinjoner med smak av vitlök, persilja m.m. samt en sallad.
Efterrätt: Smulpaj med blåbär och hallon och vaniljsås.
Blev riktigt lyckat!

Vi spelade guitar hero, nått golf-spel sen satt vi och pratade till klockan var närmre sex på morgonen.

   
Såhär mysigt hade vi!


Fick även fina blommor av båda mina älsklingar! Jag älskar verkligen att få blommor!
 
Rosor, liljor och nån annan blomma i en fin bukett av J. Fina underbara tulpaner av BFF!


BFF hade även med sig varsin film till mig o J, vet inte om jag kommer se filmen som J fick, men alla auditions från idol 2005 kommer jag garabterat att titta på.

* * *

Idag åkte J's mellansyster till Sicilien, resan hade gått bra och så! Tror hon kommer ha en toppen-tid där nere!


Ha det så skoj!!

* * *
Idag infaller också en väns födelsedag!
Stort grattis till dig!


Vi på Winnerbäck sommaren '08

* * *

Bästa att krypa till kojs så att man är utvilda imån. Skola, sen intervju i Mölndal, hem snabbt och sen tjejkväll!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: mallan

Måste på receptet på din supergoda kyckling! Men du.. Imorse när mamma skulle väcka mig var det första hon sa att jag fortfarande luktade vitlök! Sen när pappa körde mig ner till stan sa han samma sak! Jag känner mig lite som i det Seinfeld avsnittet med B.O om du har sett det. jag har duschat och borstat tänderna och ätit massa grejer imellan men den vill ej försvinna!!! Puss!

2009-02-16 @ 10:00:06
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh vaa mysigt ni såg ut å ha det på hjärtedagen! tur att man alltid blir så himla bra på bild...haha eller inte!

2009-02-16 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0