behöver turen på min sida

Fick träffa min BFF några timmar idag, blåst mycket vilket resulterat i att de inte kunde ta de sista scenerna ute på ön idag. Synd för dem att inte få klart det - kul för mig som fick en tre timmars-brunch.

Men allvarligt? Va e det för mesig frukost buffé på Mignon för 75 spänn?
Fläska på lite, bättre kan ni.

Imån blir det jobb ett par timmar, lunch och sen... uppvärmning inför det som troligen ska ge mig mitt examensbevis som är på tisdagen. Wish me luck!


Viste ni föresten att man numera kan få Halo-tumme? Js kompis har suttit på akuten idag för överansträngd tumme, vilket han fått av sitt Halo-spelande. Både tragiskt och roligt på samma gång.

Hade myskväll med J igår a la oss. Det blev kräftor, räkor, aioli, bröd och vin. Mycket gott! Mysigt att sitta och äta länge. Efter det blev det lite friidrott, guitar hero (jag förlorade) och mario cart (jag förlorade).

21.35 ikväll ska jag se herrarna springa 100 meter i vart fall... kan bli kul!
Kulan igår va ju också rätt kul.

En liten ha-det-toppen hälsning till min gamla klasskompis CC som åker till Californien i fem månader!

Nu kurrar magen.
Ha det fint, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du tyckte det gick bra på tentan och har känslan att det gick bra.

Vad det såg fint ut hos Johanna. Hoppas att det går bra med hennes intervju.



Kram Mamma och Janne.

Hälsa Jonas.

2009-08-18 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0