varför kan inte måns zelmerlöw utför hushållsnära tjänster?

Idag fick jag äntligen en skymt av min underbara lillasyster - fick KÄMPA för att inte börja storlipa.
Vad är det med mig? Hormoner? Bara allmänt mega känslig? Martina?

Nu ska jag o J snart gå och handla. Ush va jag är i en mat-svacka. Va enkelt livet hade vart om man bara kunde få äta ute varje dag. Samt om nån kunde komma o städa lite åt oss. J är helt inne på att vi ska ha någon som utför hushållsnära tjänster hos oss när vi får jobb båda två. Som jag skrivit tidigare så har han ingen uppfattning om hur mycket vi kommer tjäna, han vet bara att det är mer än nu o då har man tydligen råd med sånn lyx.
J vill dock att det ska vara en tjej som städar. Jag vill mer att det ska vara Måns Zelmerlöw. Men det va tydligen uteslutet. Jahopp.

Pratade i en timma med min underbara BFF (best friens forever) innan! Åh vad jag önskar att vi alltid kunde vara tillsammans, så mycket klokt och vist som passerar våra läppar under ett samtal är nog till att få världsfred.

Fan va ekonomi är tråkigt när man inte kan relatera till det som sker. Tror vi lärde oss hur man fuskar bokslutet. Det gick i alla fall väldigt lätt att få det från pluss till minus. 70 000 hit eller dit, vad är det liksom? Nej, precis, inget man kan relatera till om man inte är insatt i företaget. Dock roligare att lämna in nått med plus än nått med minus, så får man se det haha.

Imån är jag "ledig" i den bemärkelsen att jag är "fri" från min grupp. Jag ska plugga in sånt som jag gick miste om förra veckan. Men känns så otroligt skönt att kunna sitta hemma o göra det. På torsdag blir det också plugg, men även en fika med Eve. Det va sjukt längesen så det ska bli kul att få en update. På kvällen blir det utgång med Fröken O. Wonderbar!

Nej, nu har J trummat klart så nu kan vi gå.......

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Mm...fler människor som oss i världen gumman och så hade världsfreden inte vart långt borta. Älskar dig. Eller som man kan säga om man vill : STICK O BRINN!!! :)

2009-04-28 @ 22:28:24
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hm, blev inte min kommentar godkänd eller varför syns den inte? Var det bara för att jag avslutade med Stick o brinn??? Är det som på lunar där man inte fick skriva bajs? haha. Jag skrev i alla fall att om det fanns fler människor som oss så skulle inte världsfreden vara långt borta. I Love YOU! (Ps.Stick o brinn)

2009-04-28 @ 22:30:41
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

hehhe, tur det, jag blev väl bara upprörd för att dom inte syntes på momangen ;) Alltså. Tro mig, hade inte jag legat 50 år efter i DHW hade jag också sett det (innan jag upptäckt TM) men jag älskar det bara för mycket för att bara hoppa in o kolla på det. jag vill inte missa nåt! Martina vet du att jag blundar och sjunger högt varje gång DHW reklamen kommer? :) Jag måste verkligen få låna dina boxar nån gång. eller så tar vi ett rejs nån regnig dag i sommar. kan man inte bränna dom tro? Men du borde verkligen börja spela in the mentalist, precis som smart lisa gör! PUSS

2009-04-29 @ 10:57:44
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

hehhe, tur det, jag blev väl bara upprörd för att dom inte syntes på momangen ;) Alltså. Tro mig, hade inte jag legat 50 år efter i DHW hade jag också sett det (innan jag upptäckt TM) men jag älskar det bara för mycket för att bara hoppa in o kolla på det. jag vill inte missa nåt! Martina vet du att jag blundar och sjunger högt varje gång DHW reklamen kommer? :) Jag måste verkligen få låna dina boxar nån gång. eller så tar vi ett rejs nån regnig dag i sommar. kan man inte bränna dom tro? Men du borde verkligen börja spela in the mentalist, precis som smart lisa gör! PUSS

2009-04-29 @ 10:58:29
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0