utgången igår

Oj, va förvånad jag blev över att jag skrivit här på bloggen inatt när jag kom hem, mindes det när jag såg det, men ja... Sen har jag även kommenterat i lite bloggar. Tror dock bara det är i BFFs och syrrans. Va sjukt trött när jag kom hem. Sommnade som en stock (efter att jag tydligen uppdaterat bloggen....)

Hur va kvällen då?
Jo, den va jättetrevlig! Vi möttes upp här hos mig kl 18, drack lite vin, åt lite snacks och sen begav vi oss ner till Grappa och käkade. Vi hade vunnit både vincheckar och pengar till middagen. Lyxigt va?!

Efter maten (mycket god mat) gick vi till cheers n beers, men målet va ju reed room. Vi stog på listan (VIP liksom) på Oscars så vi gick före den noll personer långa kön.

Väl uppe på reed room blev det drink! Älskar lime-drinkar men lite socker få det ju vara i.
Två av tjejerna gick ner en stund o kom sen tillbaka med varbergs stolthet - vi fick oss ett litet snack med honom om hans (nakna) stund i rampljuset och självklart så frågade vi så att skjortorna va bra!

   
På reed room senare på kvällen (den gravida gick hem vid tio-snåret)
 
På bildern till höger så ser man streakern (om inte något suddig, dock är han här påklädd)


Blev hemgång runt klockan 1.
* * *

Nu blir det matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0