du både luktar o sover

Efter en låååång sovmorgon och en lååång dusch och en gooood kopp kaffe så sitter jag nu här framför (J's) datorn.
Idag blir det plugg, har lite föreläsningar och lite uppgifter att lösa. Sen i eftermiddag ska jag o mamma till ÖoB och köpa en grill. Jag o J är nämligen så smarta att vi låtit grillen stå utomhus hela vintern. Så den är då rostig och äklig att det inte känns så fräscht att lägga sina grill-grejer på där. Vi ska grilla på lördag jag o J, ska bli mysigt! (hoppas det inte spöregnar!) Sen efter att jag o mamms vart på ÖoB så ska vi möta upp sis efter att hon slutat jobba, gå o ta en kaffe nånstans och sen bär det av till Gina Tricots VIP-kväll. 20% på allt i butiken! Mys mys!

Ni vet när man ligger och sover och någon ringer och man typ ska försvara att man ligger och sover? Ungefär som att det är fult att ligga o sova klockan 9 en onsdag. (Jag sov till kl 10 en onsdag som denna och det va uuuuuunderbart!) Sen så ljuger man alltid när personen på andra sidan frågar om man sov o så svarar man typ: Nej nej för fan, jag e vaken! Fast att ju peronen hör att man är bara är så borta som det går att vara! Hur som haver - Js jobb ringde i morse och denna incident inträffade. Det va någon som höll på att ordna med hans löne-grej som undrade hur många högskolepoäng han hade. Och så frågade hon/han: Störde jag kanske? Varpå J svarar: Nej nej, det är ingen fara! Han/hon: Jo, du sooov! (A-V-S-L-Ö-J-A-D!) Haha, det är ganska roligt, varför är det så roligt att avslöja nån som sover? (jag tycker ju också det) Det blir precis som att: Haha, jag är vaken, det är inte duu! Samma om man råkar vila middag en dag (åh, va skönt, f*n va längesen det var jag gjorde det!) då ringer ju alltid nån eller plingar på dörren eller så. Och så får man försvara sig! Phu.

Har nytt bodybutter (cherry) från Body Shop och jag kan inte riktigt bestämma mig för om den lukar gott på mig eller inte. Har alltid kört olive, i säkert 6-7 år, så denna radikala förändring att helt plötsligt lukta nånting helt annat känns väldigt skum. Får be J gå omkring o sniffa på mig sen.

Nej, nu blir det skola! Klockan tickar!
ha det kalas

Kommentarer
Postat av: Mallan

har alltid haft olive också...tror jag kommer fortsätta med den livet ut. Vi är ju tjejer som håller fast vid våra traditioner Martina! Tror säkert att den nya luktar gott men tror bannimej du ska få en olive av mig i födelsedagspresent ändå :) PUSS

2009-04-29 @ 18:18:01
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0