silver

Besvikelsen va väll ganska stor igår efter att aik fick i 2-4 målet.
Delar av klacken gick och man kunde för första gången faktiskt höra aik-supportrarna.
Kan dock ta (idag) att aik vann, dom va bättre igår. Men det va väldigt surt just då. Har man under dagen lyckats ladda sen kl 6 på morgonen och 12 timmar senare så blir det förlust, så blir man rätt grinig. Ursäkta till er som ringde som jag tryckte av eller bara inte svarade på. Va inte på humör (vilket min kära mor fick erfara, tyckte hon va elak mot mig när hon sa att aik va bättre. Va nog inte mogen att höra det. Dålig förlorare? Jag? Förlåt mamsen!)

Här kommer lite bilder från dagen:

  
Påväg upp i det blå tåget
   
Jag o pappa va med i ett quiz i vår kupé
  

* * *

  
Väl framme i STHLM och vidare med t-bana till globen
  
Här är vi i vår vip-lounge innan matchen
  
Uppladdning, uppladning och uppladdning till max.
  
Såklart tråkigt att fröken Okkels inte va med, men jag höll helt klart till godo med hennes trevliga bröder!

Min i särklass snyggaste tröja!

  
Träffade lite folk man inte sett på länge, alltid kul!

  
Matchstart o alla är på g. Gick ju bra fram tills 3e började och aik fick i 2-4...
  
... klacken höll dock igång.
  
Pratade med dessa herrar i pausen och även några från warbergs damlag som numera spelar i div 1.
 
aik vann med 2-6, warberg "vann" silver.


Grattis aik.
Men VI ÄLSKAR WARBERG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0