min önskelista

Hur mycket man än vill undvika att bli äldre så kommer ju dagen varje år.
Min dag är den 22 maj, och i år fyller jag 26. (Oh, det va jobbigt att skriva...)
Därav denna lilla önskelista:

1. Sunny Standup - 2 biljetter till den 25 juli 2009 (vill ju gärna kunna ta med mig min J)

dsc_3654[2]
biljetter köper man med fördel HÄR.


2. En parfym - gärna någon härlig, har inte kollat ut nån (läs: luktat ut) Fruktigt o lätt ska får det gärna va, inget tantigt och odöraktigt.


Denna är het: DKNY Fresh Blossom

3. Converse - vita i stl 5. Denna förbrukningsvara alltså, kan man konsumera för många? Nej! Mina nuvarande vita är för tillfället helt oanvändbara pga för hård användning av dem. RIP!


4. Nytt innehåll till garderoben.

För er som hade tänk att köpa ett hus till mig så måste jag tyvärr meddela att min kära lillasyster redan har paxat det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Javell, då är det väll bara att börja spara - sälja sig är väll enda sättat att få fram så mkt pengar, men visst, se till så din syster bli lyxhora bara. jaja! ;)

2009-04-27 @ 19:49:08
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ring mig innan ni paxar så inte min idé blir snodd i år igen!!!

2009-04-27 @ 21:34:27
Postat av: Mallan

Jag har också en önskelista. Har för en gångs skull hittat en Malin parfym (sno den inte) Miss Dior Cherie.I love it!! Lägg det på minnet, jag fyller ju också relativt snart! ;)Sen om du inte vill köpa den till mig, så varför inte ett ligg med en valfri medlem i Weslife? haha puss puss darling. Ps. Skämt.

2009-04-28 @ 17:59:28
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

Alltså parfymen var inget skämt, bara Westlife. PUSS

2009-04-28 @ 18:01:43
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0