hej jag lever

Ni får ursäkta det lilla glappet i uppdateringen här på bloggen.
Mycket beror på att jag i veckan som varit har jobbat och vart i skolan samanlagt 65h.
En del tid (låt oss säga ca 45-50 h) var beräknade. Alltså jag var inställd på en jobbig vecka, men att gå hemifrån tidigt på morgonen, äta två ggr i skolan, hem och lägga sig o sen upp o till skolan igen. Der va väll inte rikigt så det var tänkt.
Men, det gick bra det är huvudsaken och förutom att jag är lite trött och stressad i själen så finns det absolut inget att klaga på. Det är ju bara att bita ihop, snart är det examen.

Mamma va så söt häromdagen - hon blev orolig för att jag inte hade uppdaterat min blogg och ringde och kolla så det inte hade hänt nått, att jag låg sjuk eller så.

Är lite småkänslig idag, lillasyster flyttar till varberg och jag är överlycklig. Så lycklig att jag igår kväll börja lipa och att J fick trösta mig. Kommer ju garanterat inte kunna hålla mig när jag träffar henne ikväll!
Stackars henne, kan inte vara lätt att komma hem till en halv-utbränd syster som börjar lipa vid blotta tanken på att hustomten snart är tillbaka! Ska bli underbart ialla fall!

Nu ska vi åka ut till Chilli så hon inte kissar inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0