ge mig mer sol

Vad jag önskar att jag kunde få vara ute lite mer i solen om dagarna. Enda gången man får sol är till och från skolan och från datasalen till cafét för att köpa kaffe. Har lite dåligt samvete att jag inte gick en sväng med Chilli, men med tanke på att jag ännu inte är klar för dagen så får det nog dessvärre vara så.

J sms:ade innan, dom dricker folköl och spelar biljard. Öl va nog det sista jag trodde han skulle dricka efter i lördags. Det inträffade en liten incident pga för mycket alkohol i blodomloppet. Men det kan väll hända den bäste!

Hoppas denna veckan går smärtfritt, ex-arbetet ska lämnas in på fredag för handledning sista gången innan elgrande final-inlämningen. Spännande, men en del press...

Nu blir det lite administration.
Känner mig otroligt peppad.


Kommentarer
Postat av: jessica

vadå för incident?!?! nyfiken!

2009-04-21 @ 20:15:04
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0