detta underbara läkemedel

Stöön... det enda jag kan tänka på nu är att J kommer komma hem om 2-3 timmar med Panodil och nässpray. Längtar, tänk känslan när yrseln försvinner och näsan är fri från diverse. Åh, underbara nässpray! I love yooou!
Klarar verklgen inte av att gå ner till skolan, får bli en hemma-dag.

Gick omkring här i lägenheten inna och plötsligt slog det mig att jag gick omkring och typ flåsade. Allt för att det inte går att andas normalt. Va tvungen att sätta på radion så jag slapp höra på mig själv.

Nu blir det slappning o appelsinätning.

Kommentarer
Postat av: jessica

vad fan vore livet utan nässprayen!!

2009-04-03 @ 18:28:39
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0