ännu ett steg närmare globen

Klockan kvart i elva ställde vi oss i kön nere vid Sparbankshallen idag. De tappraste hjältarna va där redan vid midnatt. Biljettsläppet ägde rum klockan 15.00. Tack VBP * för biljett och matchtröja! Ska ner till sportbutiken imån och få dom tryckta med nr och namn. Pappa ska ha 57, Bengtsson. Jag ska ha: 5, Martina! Hur coolt blir inte det då?!

* - Världens Bästa Pappa


massa folk va det...

Nästa lördag bär det av, 06.30 - med glatt humör och en påse med öl!
Ska ta en dusch nu och öva på hejaramsor.


jag i min nya snygga tröja

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vill meeeeed! Gott att ni fick biljetter iaf! =)

Btw, skorna var rätt sköna med - men träningsvärk idag, urk.

2009-04-13 @ 16:28:36
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: martina

haha ja budgetering är inte bra!! :)

På lördag åker vii! :D

2009-04-14 @ 16:07:08
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0