allt löser sig

Denna veckan som vart nu har verkligen inte alls stämt. Ni vet ibland känns det inte som att det är en viss dag fast det egentligen är det. Idag känns det som onsdag, fast det är torsdag. Har väll att göra med att det va röd dag i måndags.
Nästa veckan lär flyga fram i ett fasligt tempo, inte mig emot men ibland känns det som att dygnet hellre borde haft 30 h/dag. Hade vart perfekt! (o detta säger jag som egentligen i stort sett bara behöver ta hand om mg själv)
Men våren känns oftast så, det finns så mycket man vill göra som inte handlar om att sitta framför en data skärm, eller sitta med näsan ner i en bok eller sitta och sträckskriva ner svar på massa övningstentor (detta har jag alltiså gjort idag). Exempelvis så känns det otroligt lockande att gå en två timmarspromenad o bara njuta av naturen.

Finns mycket som oroar mig inför framtiden, vad händer i höst?
Men, allt löser sig. Den frasen är viktig att ha i åtanke. Det är faktiskt så; allt löser sig!
Det finns bara så mycket som jag vill och jag vill prestera och jag vill jobba!
(så GE MIG ETT JOBB)

Nä, nu satte pappa på kaffe här. Bäst att stänga av datorn o bege sig tillbaka till pluggstationen vid köksbordet.
Imån är det tenta - ni ägnar mig väll en tanke eller två?
Jag ska f*n sätta den!

Ha det kalas!

* * *

ps. har fixat o ordnat lite idag med inför en speciell händelse som inträffar i juni... vad kan det vara...!? ds,

Kommentarer
Postat av: Mallan

Det ordnar sig alltid stumpan! DVD (som R.S hade sagt...vet inte om jag kan skriva vårt riktiga smeknamn på honom här. Men tänk lite så kommer du ihåg det.Annars tänk på att din mamma inte gillade smeknamnet haha) Och en grej till. Jag fyller 25 i JULI....inte JUNI!....Får nog ändra det i bloggen, kan missförstås annars ;)

2009-04-16 @ 19:16:20
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Marie

Nämen, Martina, nu blev jag jättenyfiken!! Vad händer i juni??? Du fyller ju i maj, det har jag ganska koll på, men juni? Jag vet ju att jag fyller, men antar att det inte är det du menar... ;-) Tell me more!!!



Lycka till i morgon förresten, jag ska skänka dig en tanke när jag sitter i min tentasal och svettas... ler

2009-04-16 @ 19:33:07
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/
Postat av: johanna

HAHA, JAG FYLLER I JUNI! Skitunge - du vill bara göra mig nyfiken. haha. men hallå, jag har tänkt att bjuda hem några från oslo kanske, btw. men de kan ju vara närsom :)

2009-04-16 @ 23:26:33
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: jessica

alla e ju heeeeeeeelt ute å cyklar...

det e ju välkomstfest för mej som e pågång!!

tihi

2009-04-17 @ 22:16:47
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

U fooled me! Jag såg framför mig typ bröllop lr nått... ler Är svältfödd på större händelser så det hade räckt för att rädda mitt år.... Men känn ingen press, ingen press.... ;-)

Håller tummarna för Warberg imorgon då'rå! Ha så kul!

2009-04-17 @ 23:03:04
Postat av: Marie

Sorry, skriver från morsans data och den kom visst inte "ihåg" mig... Men det var jag som skrev kommentaren ovanför.... :-)

2009-04-17 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0