stolt över mig själv

Har slängt mina jättefina vansliknande skor i vitt med mönster på, ett par likande svarta, fast ett slags ormskins likande material, samt ett par svarta stövletter som vart en favvo genom åren. J ringde o bad mig slänga hans gammla converse, men jag hade inte mage att slänga några av mina. Har dessutom inpregnerat mina nya skor. Sånt glömmer man ju alltid göra...

Fick min telefon räkning idag. Hade kostat ungefär samma att åka tur och retur till Oslo som att skicka så många sms och ringa så många samtal som jag gjort till lillsyrran. Stolt? Nej... Nu kommer det nya regler: Endast ringa en gång i veckan, o max i tio minuter! Ringa från hemtelefonen, typ halva priset jämnfört med mobilen. Trodde inte det va så dyrt att messa till Norge heller. 81 sms (ja jag vet...) = 202 kr. (1,5/sms) Pappa kanske hade en poäng i att jag prata för mycket i telefon när jag bodde hemma.



Kommentarer
Postat av: JOHANNA

En sånn telefon var jag påvæg att køpa i holland, hahaha!

2008-09-26 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0