morgonstund har...

Gick upp lite innan 8 i morse, sitter nu i skolan och har kollat lite på FC, men det har inte kommit ut nått nytt. Har inga pengar på mitt "skriva-ut-papper-konto" så jag lär vara papperslös den här föreläsningen också. Vill att alla mina böcker (och Js böcker) ska komma nu, börjar bli lite stressad. Adlibris, sätt lite fart. Har 2 föreläsningar idag, slutar runt kl 3.

Stackars J, han har legat och hostat halva natten. Till slut la han sig på soffan, trots dess mjukhet så är det kanske inte den bästa platsen att sova på.

Tycker det är konstigt att alla har fått sina CSN pengar, men inte jag!
Gör dom nån specialgranskning på mig eller?

Ringde min bror innan, han hade gjort sin studiepremiär igår genom att försova sig till föreläsningen som började kl 13. Vad ska man säga, även solen har sina fläckar! Vet dock ångesten man har, det är liksom liiite mer okej att försova sig om man börjar kl 8 på morgonen. Men jag är inte sämre än andra, en morgon när jag inte hade sovit på hela natten skulle jag bara snooza en liten stund, vaknade kl 14, en halvtimma innan sista lektionens slut. Har dessutom försovit mig till Studenten och skolavslutningen i 9:an. Kommer aldrig glömma den stämningen när jag stressade omkring på morgonen. Dom va säkert mycket stolta över mig...

Nej, nu ska jag fylla på mitt "skriva-ut-papper"-konto och sätta mig och läsa nån artikel om kunsumentbeteende med en Campus-kaffe.

Ursäkta det innehållslösa inlägget.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0