mer i fas

Ligger nu snäppet bättre till tidsmässigt med rapporten, känns oerhört lättande. Blir dock som så att jag får sätta mig imorgon bitti och skriva lite till. Men imorgon eftermiddag kommer det vara klart och ivägskickat (och glömt tills kompletteringen kommer).

Varför tippade jag inte 2-1 för? Kändes dock rätt ologiskt att det skulle hända med tanke på kvaliten på första halvlek, från båda lagen. En kort analys av den skulle kunna vara: Katastrof. Dock en stor eloge till Källström (!), Larsson x 2 och Zlatan. Hansons direktiv innan matchen måste ha varit: Passa hemåt till Isaksson på det vattenfyllda underlaget eller skjut ut bollen till hörna eller inkast. Om direktiven inte va sådanna så vågar jag inte spekulera i vad han höll på med. Medias uppförstoring av svensk landslagsfotboll är dock en katastrof, det va ju flera år sen vi va super grymma!! Inse fakta och lev i nuet.

Föresten - snart drar SSL igång. Kommer man nånstans med världens bästa spelare i sitt lag tro?

Imorgon, eller idag (klockan är efter midnatt), är det 11 september. Denna dag är nog inte mest känd för att min lilla farmor fyller år, är jag rädd. Hur som hellst - grattis farmor! Räcker nog inte med att grattulera henne här, får nog bli ett samtal och en snabbvisit efter skolan. Risken är inte så stor att hon läser min blogg, eller ens vet vad en blogg är. Eller jo, kanske, det har säkert vart med i nått korsord nån gång.

Ha en kalas-natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0