klar o nöjd

Nu är rapporten inlämnad. Fick en fix-ide om att det inte skulle gå att öppna dokumentet så jag va precis inne och kollade, och hör o häpnad - det gick! Nu känner jag mig helt slut. Men jäkligt nöjd.

Har ändå lite projekt för kvällen:

1. Packa inför Oslo-trippen (man är mer packåsna än besökare)
2. Stryka gardiner (turkost bye bye, välkommen olivgrönt, svart och grått)
3. Ordna med lite olivgröna detaljer i v-rummet

Kommer bli skitsnyggt, har tröttnat lite på det turkosa, plus att det aldrig känndes helt toppen snyggt!
Nästa vecka ska jag ordna med våra tavlor. Nu j-vlar ska dom upp! har även en liten vit tavel-list-hylla som ska upp i köket. Funderar på att blinka lite med ögonen till min granne så kanske han hjälper mig med två lampor också?

J köpte ett par svarta jättegossiga mysbyxor på gekås nu när vi va där, bara det att det ligger svarta små ludd över hela lägenheten och han vägrar tvätta dom. Han tycker nämligen att dom förlorar sin gossighet på insidan då. Hör ni en bitter underton? Då hörde ni rätt.

Nej, gardiner va det!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0