kärlek vid första ögonkastet

Jag har så länge velat ha en svart tubtoppsklänning, och nu äntligen va lyckan framme när jag hittade en på Gina Tricot. Antingen har alla klänningar suttit bra överallt förutom över bröstet, där har den vart aaaldeles förstor. Men denna va perfekt, väldigt slimmad men helt perfekt. Helt klart kärlek!

Va på innbandy nu ikväll ju, slutade 9-4 till Wic. Alltid roligt när Wic möter FCH, men det jag kan störa mig på när det gäller helsingborgarnas spel är att de kör stenhårt i 2 perioder och sen i den sista så tappar de alltid och blir så frustrerade att dom gör diverse onödiga osportsliga saker. FCH stog för 6x2minuters utvisningar plus + en 10minutare på Nede (kan inte hjälpa att jag blev glad när han fick en tia, 12 sekunder kvar av matchen...) Warberg hade 1x2 minuter. Kändes lite som en favorit i repris...

Men, nog om FCHs fantasilösa spel - underbart kul att Innebandysäsongen är igång igen!

Ringde min BFF innan idag. Hon har gjort sin livs första tenta och satt och drack öl med några klasskompisar. Första tentan är alltid värst, tyckte jag, sen kommer man in i det hur allt funkar osv.

Min lillsyrra kommer hem nästa helg! Hon ringde för en halvtimma sen och berättade det! Jättekul! Längtar redan! Som jag förstog det så saknade hon och J2 varandra så mycket att det va illa tvunget att åka till Varberg en sväng. Dom är så söta! Är dock inte avundsjuk på den 4 timmar långa bussresan. ush va tråkigt det är att åka swebus själv.

Nej, sängen väntar!
Bör väll försöka lägga mig i tid idag för imånkväll är det invigning för Campus nya hus + ett 5års jubileum för hela Campus Varberg.  Kommer vara lite buffe och musik o grejer. Kan nog bli skoj!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0