jag vill bo i en svamp annars får jag (skriv)kramp

Oj vad jag har skrivkramp! Sitter och lusläser diverse artiklar och angivna böcker, tänker fram-å-tillbaka, finular, tänker och formulerar om mig och i slutet av dagen har jag bara blivit förvirrad och sitter med 300 skriva ord. Nej, nu får det vara nog. Nu sitter jag garanterat själv i hela skolan, men nu ska det minsann produceras. Fick till o med en panik-gråt-attack innan pga att jag inte får till det. Kände mig som en 12 åring som tog till lipen för att hon inte orka/fattade/ville. Moget och pinsamt. (Tänkte att det va lika bra att skriva det här.)

Ush vad jag hatar när saker och ting inte lossnar, när det inte bara flyter på. Jag som alltid vart så grym på att skriva. Försvann det i sommras? Återstår att se...

Det värsta (läs: enda) som kan hända är att man får komplettering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0