jag blir galen

Nu har jag snart haft lite små-huvudvärk i en vecka, idag va det så illa att jag låg kvar i sängen och inte gick ner till skolan. Nu är klockan elva, ska väll ner om en timma eller så. Ska gå förbi apoteket och köpa lite värktabletter. Är dessutom förkyld, ont i halsen och lite små snuvig. Inte alls vad jag vill just nu! Jag ska ju plugga, träna och på fredag ska jag till Oslo, då kan man ju inte vara sjuk!

Igår va jag o J på Gekås, vi handlade enbart sånt där tråkigt som man inte vill köpa typ tvättmedle, tandborstar, disktrasor etc. Men vi hittade äntligen gardiner till vardagsrummet, ska bli kul att änmdra färg, är trött på turkost som inte blev superbra ändå.

Nu ska jag göra kaffe och käka lite.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0