I give up

Gav upp och gick hem för att skriva på en av gruppuppgifterna. Är fortfarande måttligt irriterad över att det inte kan finnas en enda lugn miljö att sitta på vissa dagar. Idag va det precis som att alla var i skolan, pratade i min på varandra eller som jag sa innan: Spelade hög musik eller videoklipp eller vad det nu va. Känns ju sådär att ha ödslat 3 timmar på nått som skulle tagit typ 1 timma. Effektivitet. J kommer hem snart och lunchar, sen går han igen vid ett så då ska det väll kunna bli lite gjort.

Nu när jag ändå har klagomålsdagen så vill jag passa på att klaga på ännu en grej: Fick mitt nya lösenord till en sida så att jag ska kunna se resultatet på min tenta. Fick det i måndags och det skulle ta lite drygt en dag innan det gick att logga in. Två dygn har gått (sen jag fick brevet) och det går fortfarande inte att logga in. Irritation!

Nu plinga micron, min mat är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0