höstigt värre

Man märker verkligen att hösten är pågång. Säkra hösttecken är som alla vet: regn, rusk och jacka, skolstart, plugg och det bästa av allt, tv-serier drar igång. Igår va det Uggly Betty, idag är det Idol och Heroes. Inom kort förväntar jag mig DHW och Lost. Kalla mig tv-nörd, men vist är det skönt att runda av en dag med att sätta sig framför tvn med en kopp te? (läs: en kopp te med kakor eller choklad.)

Just nu längtar jag efter en riktigt fin höstdag, klarblå himmel och orangefärgade löv.

Nu ska mitt träningsuppehåll vara över. Min lilla svacka började direkt efter att syrran stack till norge. Men, jag har ju lovat mig själv att träna 2ggr i veckan, så det ska det minsann bli också. Ikväll ska jag och Eve på Box ´n Kick och jag ska göra mitt yttersta för att hon ska tycka att det är roligt. Hon verkar taggad, dock lite nervös, men jag tror hon kommer tycka att det är kul.

Imorgon är det sittning, det lär bli ett nytt fylleslag (för alla utom mig).

Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0