fel sida

idag känns inte mitt humör alls på topp, har lust att lägga mig i sängen och sova bort hela dagen. Men det går icke, får försöka lägga band på mitt dåliga humör, ta tag i mig själv och göra det som ska göras. Satt just och kollade igenom lite enkäter som vi lämnat till ett företag i stan som handlar om hur personalen trivs m.m.. Kul att BCn där sa: Ja men det går fint, jag vet nog vart jag har mina medarbetare, och gav ett hoppfullt leende om att här kommer inte fram några smaskigheter. Men smaskigt blev det. De anställda tyckte inte hon va nån bra ledare och ansåg inte att de hade bra konakt med henne. Dessutom jobbar de hellst inte tillsammans med henne. Oh, jobbigt att lämna tillbaka det resultatet till henne sen. Fast det kan ju å andra sidan vara det hon menade, att hon viste att det va som det va. Kan ju vart jag som övertolkade.

Ikväll ska jag o två tjejer i klassen ha en fokusgruppsintervju. Det ska handla om eko-kläder och vad kvinnor i 20-25 års åldern tycker o tänker om detta. Kan bli kul! För att det utvalda skulle ställa upp har vi ordnat med en kvällsfralla, kaffe te och godis.

Såg filmen Varg häromdagen, den va la sådär får jag säga. Fina landskap och så, men handlingen kändes lite b. En man (Stormare) och hans brorson har lite renar, det kommer en varg, man får inte döda varjar men brorsonen gör det ändå. Farbrodern tar på sig anvaret, hamnar i finkan och hans hund dör i slutet. Så det tog er 10 sekunder att läsa, sätt er ner och blunda och tänk er lite fina fjäll landskap och där har ni filmen.

Nu ska jag hänga ut tvätten från igår i trädgården istället för i källaren, solen skiner och lakanen är garanterat inte torra ännu. Lite lagom dålig ventliation där nere vilket kan ge en unken lukt. Fräsht!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0