we're going to africa

Idag har jag och J bokat en resa! Har pratat om det länge, och nu har vi äntligen fått det bokat - Egypten! Åker i sluten av januari och tro det eller ej - det blir min första utlandsresa (om man inte räknar med norge, danmark och tyskland). J däremot är lite mer berest - klarar vi resan till Egypten så klarar vi nog det mesta. har en vag känsla över att jag kommer vara hyper hysterisk när vi ska åka.

Finns en aneldning till att vi åker, eller snarare det finns några anledningar. I slutet av januari har vi vart tilsammans i 5 år, vilket är värt att åka iväg och fira nånstans. (Och att vi firar det i en öken har inget med vårt förhållande att göra, haha) Dessutom så har vi inte vart iväg på en så lång resa - allvarligt 5 år och ingen lång resa. Så, nu är det dags minsann!

Kan det bli mer spännande, är redan förväntansfull och nervös!!

Ha det kalas!


Kameler på språng!


-----


ps. Tippar på 2-5 i Storvreta-Warberg matchen ikväll! ds.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh... Vad härligt det låter!! Bara liiite avis :-)

2008-10-27 @ 20:23:46
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com
Postat av: Thessan

Eller hur! :D En tentalänk är precis vad jag skulle behövt nu.

Gud vad spännande att åka till Afrika! Nu blir jag avis ;)

2008-10-28 @ 10:39:56
URL: http://tetzi.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

Ja, ni ær ju sååå øken ;) NOT!

Ær bajs-avis!

2008-10-28 @ 14:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0