nu gick musten ur mig

Musten gick just ur mig, det är måndag. Den där formsvackan som alltid kommer en stund efter lunch har lyckats hålla i sig och det känns som att jag ser i kors. Allt som jag skriver låter antingen för avanccerat gentemot vad det egentligen är, jag fattar inte vad jag själv läser eller så fattar jag och just då tappar jag ändå fokus och intresserar mig för andra saker. Kaffe funkade inte, min ständiga räddare knäppte mig på näsan. Kanske borde dra mig hemåt, men då känns det ändå som att jag åstakommit allt för lite för att känna mig nöjd. Hoppas på att dagen imån blir dessto mer effektiv för min del. Tentaplugg för min del och dessutom tillsammans med min ständige tentapluggs-följeslagare. Känns bra!

Sagt i datasalen idag:
- Vet ni vilken produkt som ökat mest i försäljning nu med tanke på finanskriser o så?
(fundering och hjärnceller hoppar omkring i allas hjärnor)
Till slut:
- Näe...?
- Kassaskåp!
Tystnad, sedan:
- Ahaa...
- Ja, alla tar ut sina pengar ifall bankerna skulle gå i konkurrs... snacka om en ond cirkel.


Ikväll är det I ditt ansikte. Betnér o c:o träffar Muf. Kan bli kul!

Nä, ska se om jag fattar mer nu. Fick ju annat att tänka på för ett tag. Kan man lägga sig ner på golvet o sova en stund?

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0