tubtopps-bh

Hur ska en sånn där tubtopps-bh sitta egentligen?
Köpte en svart bh utan axelband idag och den ska ju sitta kvar, men jag gick ändå upp en stl från min vanliga stl just för att kunna andas, ändå känns den jäkligt tajt. Har haft på mig den nu i en timma och det känns ju inte som att den har töjts nånting som hon i butiken sa. Har tom fått röda märken. Men sitter den lösare riskerar man ju att den åker ner till midjan om man råkar hoppa till på nått sätt. Nån som har nått tips att ge mig, funderar lite på sån där förlängning man kan köpa och sätta i spännet så att det blir liiite större runt. man kan ju prova.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: skrållan

haha, ojdå martina. de låter inte så bra. Jag har ett problem med dem me.. de brukar liksom.. vika sig under bysten. men så hårt att de ger märken ska den inte sitta. hårt givetvis men inte så hårt.. du får nog gå tillbaka med den å få bättre hjälp :)

2008-10-03 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0