sengång hemgång

Oj va klockan gick. Fick iofs gjort det jag skulle. Gött, då kan man hjälpas åt att trycka in så mycket som möjligt inför tentan i huvudet imorgon och slipper tänka på att man ska plugga annat också.

J verkar sitta i frustrations-sitsen. Ni vet när man sitter o är allmänt frustrerad över att man inte får ihop det man håller på med. Oerhört irriterande situation - och oerhört underbart när det släpper. Dock lite svårt att se ljuset i tunneln när man väl är där.

Nej, nu ska jag traska hemåt. Undrar just vad det serveras hemma hos mig idag?
Det får bli ett senare problem. Iaf tills jag når matbutiken.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pluggislägenheten nu alltså? Gott ere!

2008-10-13 @ 18:09:46
Postat av: Johanna

Lycka till föresten, hälsa Jonas med!

2008-10-13 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0