pluggtips på toaletten

En liten försovning imorse resulterade i en timmes försening till tentaplugget. Tröstade min tenta-vän med en påse godis och fyra clementiner. Min tunga känns lite sönderfräten, så nu blir det inte mer godis för idag. Tror jag! Antar att jag försover mig och är trött numera för att jag inte rör mig såmycket. Träningen har lagts åt sidan lite - tyvärr. Men det komemr säkert nya tag av mig, färre bortförklaringar och mer motivation (forhoppningvis). Jag skulle vilja vara den där människan som gick upp klockan kvart i 7, tog på mig träningskläderna o va nere på ett pass klockan 7.30, men det finns inte en chans. Jag tror jag skulle svimma!

Nu är min blogg-pause över. Ska nu återigen gräva ner mig i allt som har med konsumentbeteende att göra. Känns jobbigt lugnt inför tentan, önskar att jag kände mig mer frustrerad. Ska samanställa en "idiot-lapp" med massa saker som jag glömer av och sätta upp den på toa. Jättebra för utan att tänka på det pluggar man i några minuter (beroende på vad man gör dock) utan att tänka på det. Faktiskt något att rekomendera!

idag har jag föresten en riktigt ofräsh dag, håret är lite halv snuskigt, har en enorm finne på nästan och är allmänt trött i hela huvudet. En tvätt-äkta försova sig dag. Kom på en sak innan som kan vara min lilla morot och lockbete. Efter tentan så är jag ledig fredag eftermiddag till tisdag morgon. (bortsett från ett jobbpass på 4 timmar på lördag) Hur najs är inte det då? Nu ska jag jävlar-i-mig plugga varje vaken stund så att jag känenr att jag förtjänar ledigheten med råge!

Ha det kalas!

ps. Värmer i mig när folk blir avundsjuka på resan :-) ska bli otroligt kul!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0