oavgjort känns som vinst

Ja, Warberg ska helt klart vara nöjda med 3-3 mot AIK. Gillar mötena mellan Wic-Aik, men samtidigt så finns det saker som upprör mig. Vi i Warbergsplubliken brukar aldrig betee oss illa o bua ut någon, därför tycker jag det är dålig stil av alla som buade när Jihde blev presenterad i Aik:s första femma idag. Men som J sa, om man ser honom som ett sådant hot att man måste bua åt honom så tror jag Jihde tar mer som en komplimang. Kanske, hursomhellst - han är helt klart rolig att se på plan. Inte illa pinkat för att vara en gammal Pixbo spelare helt enkelt...
Hoppas skador, skavanker m.m. upphör i Warbergslaget snart. Oavgjort mot Aik, hur längesen va det vi var nöjda med det? Lär bli kul läsning imån på nätet i vart fall.

Dalen på lördag + att lillsyrran är med o kollar. Ska bli kul!

Nu ska jag sova kudde!
Ha det kalas


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det kändes nästan som en vinst när man var o kollade på matchen. Jobbar på lördag så kan inte kolla då.. :/ kramis!

2008-10-22 @ 13:37:01
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0