min systers braiga smak

(jag vet att braiga inte är ett existerande ord)

Jag och J har sovit i Lindberg nu i två nätter. Av nån anledning så vägrar han att låta kisserna sova i samma säng som oss. är inte det mysigt att ha en spinnande varm katt bredvid sig? Tycker det är supermysigt! Men men, J vann och katterna stog och jamade utanför mitt gammla flickrum på övervåningen.

Frös lite första natten vi sov där så igår va jag och hämtade en t-shirt i lillsyrrans garderob. Råkade då exedently att hitta en sjukt snygg svart tröja i hennes garderob. Hon har ju flyttat och lämnat kvar den i sin garderob, hon kommer hem först om en månad så jag menar tills dess har hon ju garanterat glömt av att hon läst detta. Så den fick följa med hem! Tack sis!

Om två timmar ska jag vara i skolan, sen kl 15.00 börjar jag jobba. Slutar kl 18.

Nu ska jag läsa lite!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHAHA! Varsågod, du kan få den, ær det den tjocka stickade trøjan ? Bajs

2008-10-02 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0