längtan efter sex...

...and the city filmen har börjat!! (snälla döm mig inte av rubriken)

Har precis beställt Sex and The City: The Movie! Nu får man vänta i typ en månad innan man får den hem i brevlådan. Fatta den dagen som den dimper ner i brevlådan, lycka!! (något överdrivet, men samtidigt inte)
Fick ett jättebra erbjudande hem på posten: 50 kr rabatt på cdon.com sen har man ju som student fraktfritt också, så jag fick Limited Edition-upplagan för endast 149 kr, överkommligt va?

Skoldagen var överraskande produktiv, vi är tillviss del klara med allt, bara det där sista kvar. Finjusteringar, ändra små-fel osv, ni vet sånt där. Så det ska vi göra på tisdag, och även förbereda oss inför redovisningen på onsdagseftermiddagen. Det ska nog gå fint! Underbart skönt att veta att man inte har några större rapport-ansträngningar kvar att göra!

Nu ska jag o J till matbutiken. Vi ska göra tonfiskröra till kvällmackan ikväll, sjukt gott!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

WHAAAAAA!!!!!!!!!!!

Jag är sååååååååå avundsjuk!!!!!

2008-10-16 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0