känner mig som en 50+are

Hua-mig, imorse fick man minsann veta att man levde. Fy vilken träningsvärk jag har! Kryper in under Js täcke och beklagar mig över att det gör ont i alla muskler, även dom som jag inte trodde fanns. Han svarar: Men vist är det lite skönt med träningsvärk ändå? Svarar nått istil med att han e dum i huvet och somnar om. (jag har världens ryssligaste morgonhumör, det är bäst att bara hålla med mig eller alternativt inte ens prata med mig) Hur kan det vara skönt, jag kan knappt röra mig som jag vill. Armarna har förlorat halva sin kapasitet och jag går som att jag bajsat ner mig. Känner mig som en 50+are (sorry far o svärfar, men nångång är det väll dags för mina äldre läsare att få sig en pik här i bloggen!)

Oh, Js syster verkar ha bokat tid för fotograferingen, en söndag. Hoppas hoppas hoppas det inte är den enda söndagen som jag inte kan. Lönesöndagar, snälla säg att det inte är så!!

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Jag vill, jag vill o J vill med åka till Åstol! Ser dessvärre lite uppbokat ut de närmaste helgerna (läs de 3 närmaste helgerna).

Nu ska jag packa ihop mitt pick-o-pack, låna någons rullator och ta mig ner till skolan!

Ha det kalas!


Min farmor kallade sin rullator för rolls roycen!
Dessutom åkte den ut fort som ögat när hon kunde gå själv igen.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Haha, jag har med træningsværk, men inte så mkt som du verkar ha, kanske før att jag trænar liiite mer æn dig :)

2008-10-07 @ 11:07:45
Postat av: JOHANNA

jag tror inte du koller slænga varken Godis eller Glass, de gør inte jag ens :P De ær ju bara løjligt ^^

Ysh, sjukt segt på jobbet nu - ingen som ringer...blææ.

De skcikar hem folk med, men då får man ju inte betalt.. bajs.

2008-10-07 @ 11:42:26
Postat av: Marie

Åh....Försök få bokat in en Åstol helg snart så bokar jag in samma :-)! Hade vart så kul att träffas, det går alldeles för långt mellan gångerna! Kram kram

2008-10-07 @ 19:53:38
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag och J har visst mer gemensam än vad man kan tro. :) Hoppas allt e bra annars med dig! :)

2008-10-07 @ 22:24:23
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

AH, tack din lille fis!

2008-10-08 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0