ja ja ja

Den fanns kvar, även fast personalen i butiken sa med en gång: Ja, näe *tugga-tuggummi* vi har tyvärr inte kvar den, men den finns i svart o vitt. (min va grå) jag gick en sväng för jag tänkte att Jo den finns vist kvar och ja, mycket riktigt, den fanns kvar. Min lilla kofta hade gått sönder i armen, själva mudden hade liksom lossnat från armen, inte helt okej stickad (läs: maskinstickad i massproduktion) Fick den bytt så nu är allt som vanligt igen - jag o min kofta ska förhoppningsvis få en härlig höst tillsammans. The end!

Jag o J har äntligen vart o ramat in vår inflyttningspresent som vi fick av Js mellan syster för lite drygt 3-4 år sen. Det blev jättefint, nu ska vi se hur lång tid det tar innan vi bankar upp den på väggen!

Nu är det bodypump om en timma och en kvart!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0