inte riktigt min grej...

... att ha en tid att passa
... att åka buss på morgonen
... att bo på landet

Älskar att vara på landet, naturen, luften osv. Men så fort man ska med en buss och måste passa en tid så blir det genast problem. Jag vill kunna vakna på morgonen och känna att det är helt okej att jag inte är helt enligt schemat. Hellre kunna komma 5 min sent (dock inte till jobbet, det händer aldrig) utan att några minuters senhet bidrar till att jag kommer en timma sent.

Ja, som ni förstår så har jag vart hos pappa under natten. Missade första bussen och viket resulterade i att jag va i stan kl 10 istället för 9. Underbart! Jaja...

Nu ska jag fortsätta traggla inför tentan!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah, de är lite bajsigt med landet :/

Du, jag har fört över 100 kronor till dig för presenten till Farfar! Bajs on you! :)

2008-10-29 @ 14:23:37
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0