lite bilder från hösten

Har lite bilder att bjuda på från hösten...

    
Katt och delvis ibland hundvakt, mycket regn, men även fina färgrika höstdagar...


... vad passar väll inte bättre framåt kvällen än detta?

    
Besöket hos sis! Cool moppe utanför hennes lägenhet, åkte mest dit för den danska ölen...
 
...men även för hennes kok-konster!


Här, på Heka Eiendom, bodde jag o min J (bland annat) när vi bodde i Oslo.


Vissa saker tar tid - men detta är och förblir ändå hösten då jag o j fick tummen ur och satte upp lite tavlor!!

   
Jag och hälften av Js syskon tog färjan till Dyrön och promenerade.

    
Vacker, vacker och åter vackert!

  
I väntans tider på förjan. Väl hemma hos familjen E igen så blev det hummer!


   
Det har även hunnits med lite fina besök på hemma plan, speciella födelsedagar och lite fest då o då...

Det va det!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: jessica

martina, lite snällare kan du väll vara när du lägger upp bilder?!?!

2008-10-17 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0