filmkväll

Efter en öl-avstickare till Nyfiket o matchen mellan Frölunda-HV71, kom jag o J oss fram till filmbutiken. Blev 3 hyrda dagen tillära: 27 Dresses, Dumpad (Forgetting Sarah Marshall) och Utan spår (Untraceable). Blir först Dumpad, sen får vi se om vi orkar en till.

Skönt med en relativt lugn helg.

Satt några hetsiga Frölunda supportrar framför oss inne på Nyfiket när vi va där, sen gick vi i mitten av 3e perioden (stog 5-1 då tror jag...) så jag sa till dom: Ni håller ställningarna om vi går eller? Ölen i dom svara: Jaja, för fan det är inga problem vettu! Hade knappt vänt ryggen till, då gjorde HV71 mål. Tji fick vi!


Lär väll dröja innan man har 27 olika klänningar att välja bland.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Mallan

ÅH!Jag o Lukas bara älskar Forgetting sara marshall! Vi har sett den ca 4 gånger redan och lukas gillar att reta mig genom att sjunga den fruktansvärda dracula låten. "Things are going to be beettttter..." Bla bla bla :)Hoppas ni gillade den med. PUSS!

2008-10-18 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0