avklippt & bloggtips

Tillbaka från frissan. Fattigare, men snyggare! Skulle inte byta ut min frisör mot allt i världen. Kände aldrig att jag va riktigt nöjd när jag kom från frisören förrut. Gick till massa olika men kände aldrig att jag blev förstådd. Idag va det bara att sätta sig i stolen, säga lite och hon fyllde i resten. Inte för att jag just nu har världens mest avancerade frisyr, men hon vet sånna där grejer som att man behöver tunna ut det på 5 kg hår, ungefär vilken längd, hur jag trivs med att ha luggen osv. Helt underbart! När jag för ca 1,5-2 år sen hade mörkt hår fick hon fram en så sjukt fin brun färg som vi sedan la lite slingor i. Jag som är en albino blev inte allt för blek. Det kändes bra, dock tror jag nog att ljust passar mig lite mer.

Köpte med mig lite Bed Head grejer och en Skin Tones från Sebastian Trucco. Blev sminkad där en gång och då använde hon den på mig och den kändes lätt att ha på sig och andas. Hoppas den är bra, har som sagt bara haft på mig den en gång.


Sebastian Trucco SkinTones



Gick en sväng på stan efter frissan, för att köpa paket till 2åringen i fam O/E. Blev en sagobok, hårspännen och en mössa med Hello Kitty. Givetvis i rosa, den lilla tjejen vet nog inte att det finns andra färger än rosa. Så kul att köpa paket till barn, lätt dom roligaste paketen runt jul. Enda gången j fick vara med och bestämma var när vi köpte en Turtlesgubbe till Js syster son. Han hade stora problem att välja den coolaste gubben. Tror J tyckte det va rätt så kul!

Dags att kolla in vad alla andra skrivit i sina bloggar idag. Vilka bloggar brukar du kolla in?
Här är mina dagliga bloggar:
Klasskompisarnas:
1. Cecilias krypin
2.Evelina
3.Annas sida
4.MartiiinaM
Familj:
5. Lillsyrrans (som jag anser borde vara aktiv, jag vill ju veta hur hon har det!!! Pik Pik Pik!)
6. Js syster
Sport:
7. Warbergs spelares blogg
8. AIK spelares blogg (ni vet han Sporten- och Idol-Jihdes bror)

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0