äntligen fredag

Då var det fredag efter en effektiv vecka! Känner mig nöjd med veckan helt klafrt, har fått gjort massa i skolan. har börjat tenta plugget tillsammans med min ständige tentapluggsvän C. Mycket pga honom jag klarar mina tentor, ingen har förmågan att trycka in saker i hjärnan på mig så som han. Eller jag hade säkert kunnat det själv, men alltså läsämnen tycker jag många gånger e jobbigt att plugga till just för att jag tappar fokus. Hänger inte med i vad jag läser om jag inte får en fråga jag ska besvara. Dyslexi kanske - ingen aning, har aldrig kollat upp saken.

I eftermiddags blev det städning, blev ännu en gång fint i lyan. Mitt v-rum e ju nystylat, här kommer lite bilder på vårt underbara v-rum. Mycket nöjd. Ursäkta bilderna, kameran e på lagning, taget med mobilen.

   
svart, beige, olivgrönt o vita tapeter...

  
... är det inte som taget ur en Hus & Hem tidning?

Nu ska jag laga klart maten, sen blir det idol!!

Ha det kalas!

Uppdatering: 18/10 kl 16.30
Nu ska bilderna gå att se stora.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint, men bilderna är så små, man ka bara förstora två av dem :/ men de ser bra ut, även fast de är små pics! Får se irl nästa helg! Bajs

2008-10-17 @ 21:36:32
Postat av: jessica

åhh så fint det ser ut! gillar trummorna extra mkt...tihii! måste komma å hälsa på snart å ses på riktigt! kram krma

2008-10-18 @ 23:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0