alltid lika arg, del II

Jag ska nog ta att göra som M, skratta varje gång jag betalar tv-avgiften. Grejen är ju den att om vi skulle rösta om saken så skulle säkerligen tv-avgiften försvinna, och de program som folk gillar från svt m.m. skulle köpas upp från andra kanaler, exempelvis Melodifestivalen och Så ska det låta! Det är iaf dom två ynka programmen jag betalar 2032 kr/år för att se. Pappa fick sin tv-avgifts räkning igår, han ringde och kollade om det hade kommit nån post till han och jag sa: ja, grattis TV-licensen. ja, suck, sa han! Haha! Jaja, skönt att man är två som delar.

Nä, om man ska se vad som går på TV... SVT 1: Made in Europe. SVT2: Är framtiden virtuell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0