allt löser sig

Saker och ting blir inte alltid som man tänk, eller som pappa sa: "Det gick nästan lite för lätt för att vara sant". Hur-som-hellst, pappas utbildning i Borlänge och Halmstad lämnar honom i en lite jobbig sits eftersom han har ett hus med gård, samt Chilli. Chillis snälla hundvakt har värk och kommer inte klara av att ha henne så mycket som det är planerat, dessutom kommer han behöva sova borta även i halmstad under de veckorna som va beräknade att han skulle kunna vara hemma i Varberg. Suck, just nu känns det hopplöst, tycker synd om pappa och Chilli. Känns jobbigt att jag inte har tid att lösa problemet för honom, genom att ta på mig ansvaret för Chilli. Men med skola och extrajobb samt katt o hus-vakt två ggr i veckan och ibland delvis hundvakt, är svårt som det är att pussla ihop. Men - allt löser sig, allt står inte och faller på bara mig. Det löser sig - det gör det! Och att tänka att det inte gör det - det är bara att slösa onödig energi!


Chilli & Bamse

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Åh, jag klættrade på væggarna och førsøkte fundera ut något, kommer bara på Glenn eller kanske, han som æær med pappa på utbildningen, ær det Hans? Eller ngt... Bajs

2008-10-20 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0