tips

Detta är faktiskt ett av dom bästa sätten att ordna upp i allt man ska hinna göra:

"Drick lite te och bara slappa 20 min, sætt dig och planera på ett papper vad du ska gøra! Då klarar du det fint. " - sis

Jag tror jag ska börja göra så, sätta mig ner och ta det lugnt en stund och bara skriva ner vad som behöver göras under dagen! Kanske helt enkelt så man borde starta dagen. Thanx sis!

Övrigt som är på g just nu...
1. Klassresa imån
2. Glasögonen är beställda (tror dom hatar mig i den butiken just nu...)
3. Bilderna ska skickas till lillasyster för retuschering - sen nån gång när jag har mer pengar ska dom framkallas och upp på väggen i sovrummet (eller några av dom). Lagom ego va? Är otroligt nöjd med bilderna föresten!
4. Hundpassning på ons-torsdag
5. Första inlämningsuppgiften ska in på fredag. Känns som att det kommer bli mycket i skolan fram tills jul.
6. BFF KOMMER PÅ FREDAG! På lördag är det vår dag o vi ska göra mysig mat, dricka vin och se på dansbandskampen - vi är sjukt coola!

Nu ska jag o J äta!

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

braaaaa!!! :D

2008-11-17 @ 20:45:16
Postat av: JOHANNA

VADÅ BFF? :S

Va dær det ? :D

2008-11-17 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0