running for president

Är så trött på allt prat om valet i USA nu. Hur länge har det inte hållt på? (Känns ju mer långdraget än att börja fira jul i början av november....) Dock kan man ju inte undgå världens största debatt just nu. Utan att vara överdrivet insatt så tycker jag Obama verkar vara rätt man för jobbet. Tycka får man ju, insatt som oinsatt, amerikan som svensk.

Mest av allt ska det bli skönt när allt i media inte bara handlar om valet i vart fall!

Idag har jag o farfar vart och fotat deras gamla lägenhet. Gick toppen! Lill-M är en ängel som lånat ut sin kamera till mig nu när min är på lagning och de ville ha fotograf-hjälp. Synd bara att mina sladdar inte funka till kameran. Får springa inom fotobutiken imån och få bilderna överlagda på en cd-skiva. Allt löser sig och stort tack Lill-M, än en gång för lånet!

Är inte bara J2 för söööt? Min minisyster (man är fortfarande liten när man är 19,5!!) har blivit bjuden på en resa till Paris över deras 1års dag, är det inte bara fööör gulligt! Fick nästan tårar i ögonen! Supergulligt!

Imån blir det pluggdag - fick tillbaka vår rapport i konsumentbeteende med lite kompletteringar. Ska även öva inför vår presentation och göra en opponering på en annan rapport. Tjoho.... Hoppas dock fortfarande på en ledig fredag.

På lördag kommer Js mellansyster hit, resten av familjen + min pappa och A kommer hit på söndag på brunch för att fira Js födelsedag och farsdag. Ska bli mysigt! Sprang på en perfekt födelsedagspresent till J här-om-dagen. Den kom hem i en 3-påse. Vad kan det vara? Jag vet någon som hatar överraskningar. Denne någon har dessutom letat igenom lägenheten... undrar just vart det blåablommiga paketet i 3-påsen kan vara?

Föresten, J fick VG på sin första tenta! Med tanke på hur mycket han pratat om Cosinus och allt vad det så hade jag nog satt ett G. Nä, jag skoja bara!

Nä, nu väntar kudden!
Blir ingen valvaka här inte. Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Min man har lyckats allt :D

2008-11-05 @ 08:03:34
Postat av: Evelina

tack för grattiset :D ja gör gärna ingen kompletering åt er då ja har min upp. 1 å göra fortfarande.. har inte kommit till den än..

roligt att de går bra för J i skolan :D grattis från mej!



brann de hos er i söndags? va massa brandbilar å gubbar utanför där....¨



kram ses imorn!

2008-11-06 @ 00:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0