piiinsamt

Va ju inte jätteoväntat att Johan skulle åka ur idol, tycker iofs han är rätt cool o charmig. Men det va nog dags! Alice, Robin och Kevin är ju bara helt toppen, nästa vecka kommer bli stentuff! (oj va jag just kände mig som en inbiten idol-nörd...)

Nått som fick mig (o säkert fler..) att krypa upp o skämas i tv-soffan var ju Johans hysteriska fan som skrek precis som att hon sett Jesus när Johan sjöng till henne. Allvarligt, jag tyckte det va hur jobbigt som hellst och sen ställer hon sig o säger att det va det bästa hon vart med om i hela sitt liv o att hon ska se på reprisen av det om o om igen. Hade jag gjort så hade jag dragit nått gamalt över mig ett tag (eller alternativt aldrig visat mig för nån igen) o hoppats på att jag sluppit se det. Detta kommer hon bli påmind av resten av sitt liv, stackars stackars lilla tjej! Allvarligt nånting bättre måste hon ju vart med om? Nånting!


Glad idol, hysteriskt fans o ett stycke Jhide


Nä, nu blir det väll kudden om en stund!
Ha det kalas

Kommentarer
Postat av: Bobby whit the big B

Rätt ska vara rätt

2008-11-28 @ 23:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0