modell

Nu ska jag strax iväg till Gbg för att fotas på The Studio. Sitter här nyduschad, osminkad och redo. Som alltid när jag ska åka tåg så är jag klar långt innan. Idag dock bara 30 min innan. Har hårdbantat i 4 veckor, solat 375 ggr och poserat framför spegeln dag ut o dag in och sett till att det inte finns en enda liten finne i ansiktet. Nej haha, mat är aldeles för gott, jag har solat en gång (vilket inte syns det minsta), och posera framför spegeln gör jag ju dagligen (hur tror ni att jag blev en linslus?). Dessutom har jag en röd fin finne på näsan! Känner mig som vanligt helt enkelt :-)

Ska bli jättekul att bli fotad! Man ska ha tre ombyten med sig o jag kör: 1. Svart tubtoppsklänning och pumps 2. Svart t-shirt klänning, röda strumpbyxor, pumps och ett snyggt halsband från Gina och 3. vanliga blåjeans, rosa tisha, en grå mysig kofta och boots.

Ha en toppen söndag allihopa, det kommer garanterat jag o resten av tjejerna att ha!


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, är såå nyfiken på hur bilderna blev! Såg ett kort på Jecka, och det var ju hur fint som helst. Hon skvallrade lite och berättade att du blev kalasbra på dina med... När får vi se???

Kram

2008-11-17 @ 09:27:26
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0